Bardzo proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcooprodigy
    Ambiente
    • 2012
    • 248
    • Octavia I (1U2)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

    #26
    Zamieszczone przez german81
    kolego zeby okreslic stan przepływki nie wystarczy logowac bloku 3 nalezy logowac najlepij blok 8 10 bo moze byc tak ze przepływka pokazuje np 700 mg ale nie tnie dawki co nie kwalifikuje jej do wymiany. Co do tego dunskiego zamienika to nie jest on zamienikiem z gornej połki a wrecz przeciwnie jest to zamienik ze sredniej a nawet dolnej połki .zamieniki z gornej połki sa drosze niz ten twoj bo np za wkład z firmy pirburg trzeba dac 200-250pln i dopiero pierburg jest zamienikiem z gornej połki .
    Koledzy powtórze logi dynamiczne z podstawowych grup i wtedy wrócimy do tematu.

    Co do samego przepływomierza to jak widać każdy inaczej postrzega górną półkę a inaczej dolną nie mówiąc o średniej. Co do samej przepływki zastrzeżeń nie mam. Średnia półka o której mówicie czyli Pierburga kosztuje 320zł czyli tyle samo co Bosh w oryginale i mówimy tu o samej wkładce. Więc to trochę przesada z tą średnią półką zamiennika.Dlatego uważam że część za 160zł wcale nie jest z najdolniejszej półki. Najtańszy przepływomierz który mieli w sklepie kosztował 95zł. Ten Duński doradzili mi pod kątem bardzo małej ilości zwrotów i reklamacji. Nie mam powodów żeby nie ufać komuś z kim się znam od wielu lat. Doradził mi to wziąłem. Co prawda proponował mi Bosha za 320zł samą wkładkę ale nie chciałem kupować tak drogo tej części, a przypominam że od samego początku pisaliście że przepływomierz jest trupem więc kupiłem nowy. Tak to wygląda.

    Co do samego auta to przyznam że jest trochę żwawsze na nowej przepływce, wkręca się w wyższe obroty podczas rozpędzania autka ale nie załatwiło to sprawy do końca. Zastanawiam się czy nie robić tych logów dopiero po wymianie wężyków podciśnienia.Ale jeszcze zobaczę.
    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
    PRAWO MURPHY'EGO

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #27
      Zamieszczone przez marcooprodigy
      Co do samej przepływki zastrzeżeń nie mam. Średnia półka o której mówicie czyli Pierburga kosztuje 320zł czyli tyle samo co Bosh w oryginale i mówimy tu o samej wkładce. Więc to trochę przesada z tą średnią półką zamiennika.Dlatego uważam że część za 160zł wcale nie jest z najdolniejszej półki.
      Narazie wiemy tyle że wydałeś niepotrzebnie 160(130)pln bo dalej masz ten sam problem.
      Idąc dalej wymienisz po kolei wszystko na tanie niekoniecznie dobre 'zamienniki'.

      Komentarz

      • marcooprodigy
        Ambiente
        • 2012
        • 248
        • Octavia I (1U2)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

        #28
        Zamieszczone przez slavi
        Zamieszczone przez marcooprodigy
        Co do samej przepływki zastrzeżeń nie mam. Średnia półka o której mówicie czyli Pierburga kosztuje 320zł czyli tyle samo co Bosh w oryginale i mówimy tu o samej wkładce. Więc to trochę przesada z tą średnią półką zamiennika.Dlatego uważam że część za 160zł wcale nie jest z najdolniejszej półki.
        Narazie wiemy tyle że wydałeś niepotrzebnie 160(130)pln bo dalej masz ten sam problem.
        Idąc dalej wymienisz po kolei wszystko na tanie niekoniecznie dobre 'zamienniki'.
        O nie kolego. Nie zamierzam się tu sprzeczać. Wydałem 130zł i auto chodzi mi dużo dużo lepiej. W logach pokazuje że ma jeszcze z czymś konkretnie problem, ale same wskazania są dużo lepsze niż na starym przepływomierzu.

        Dodatkowo kolego nie wiem po co poruszasz ten temat? Próbujesz sobie na kimś użyć? Nie ma on związku ze sprawą więc nie dobijaj niepotrzebnie postów bo robisz niepotrzebny bałagan.

        Wymieniłem przepływkę ponieważ na początku posta osoby pisały że jest do bańki. Więc pretensje do kogo? Nie zamierzam się tłumaczyć z własnej wydanej kasy bo to jest conajmniej śmieszne. Więc skoro nikt nie może mi konkretnie pomóc to niech sobie teraz na mnie nie używa że wymieniam konkretną część. Jak narazie kilka osób faktycznie doradziło coś konkretnie za co im serdecznie dziękuje i napewno sprawdzę przy najbliższej okazji zawór EGR i szczelność dolotu. A tym czasem skończmy pisać posty w stylu coś ty najlepszego zrobił bo to jest żenada.
        "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
        PRAWO MURPHY'EGO

        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #29
          Zamieszczone przez marcooprodigy
          Wymieniłem przepływkę ponieważ na początku posta osoby pisały że jest do bańki. Więc pretensje do kogo? Nie zamierzam się tłumaczyć z własnej wydanej kasy bo to jest conajmniej śmieszne.
          I dalej jest do bani. Spoko to twoja kasa wydawaj na co chcesz.
          Zamieszczone przez marcooprodigy
          Więc skoro nikt nie może mi konkretnie pomóc to niech sobie teraz na mnie nie używa że wymieniam konkretną część. Jak narazie kilka osób faktycznie doradziło coś konkretnie za co im serdecznie dziękuje i napewno sprawdzę przy najbliższej okazji zawór EGR i szczelność dolotu. A tym czasem skończmy pisać posty w stylu coś ty najlepszego zrobił bo to jest żenada.
          Kilka osób radziło byś zdiagnozował problem, były to konkretne podpowiedzi jak. Najpierw dobra diagnoza a potem wymiana. Ty zrobiłeś po swojemu i bijesz pianę że nikt ci tu nie chce pomóc. I to chyba tyle w temacie.

          Komentarz

          • marcooprodigy
            Ambiente
            • 2012
            • 248
            • Octavia I (1U2)
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            #30
            Witam wszystkich. Tak siedzę sobie po nocy i szperam po necie, w między czasie wpadł mi do głowy pewien pomysł dotyczący moich nieustających problemów z autem. Niecały rok temu wymieniałem w aucie zawór N75 który całkowicie odmówił posłuszeństwa i powodował notlauf. Z racji tego że nie jestem mechanikiem a robiłem to samemu to może poprostu poknociłem coś z wężykami? Dlatego też mam do Was prośbę, udostępnijcie mi schemat połączenia wężyków w tym zaworku ale konkretnie do silnika AGR, ponieważ po necie chodzą różne schematy a poczytałem że jedne turbinki sterowane są nadciśnieniowo a inne podciśnieniowo i tutaj przyznam szczerze wymiękłem a faktycznie w ten sposób wyeliminuje kolejną ewentualną kwestię.

            ps. jutro jade kupić wężyki podciśnienia i jak się uda to może znajde kogoś kto mi to wymieni od ręki. Przyznam szczerze że gdybym miał kanał to pewno sam bym się za to zabrał natomiast od góry zapewne nie dostanę się do turbiny a tam bodajże idą dwa wężyki i tu jest cienkość. No nic jutro postaram się ten temat załatwić. Natomiast schemat połączeń do N75 i tak mi się przyda ponieważ znając życie mechanik wymieniając wężyki na nowe przepnie to po mojemu zakładając że walnąłem się podczas wymiany :-)
            "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
            PRAWO MURPHY'EGO

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #31
              Zamieszczone przez marcooprodigy
              ps. jutro jade kupić wężyki podciśnienia
              W silniku AGR turbo jest sterowane nadciśnieniem, ale wężyki do podciśnienia i nadciśnienia są takie same.
              Oryginalne wężyki często są w dwóch kolorach czerwony i niebieski.
              Czerwony wychodzi z muszli turbiny a niebieski z gruszki.
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • marcooprodigy
                Ambiente
                • 2012
                • 248
                • Octavia I (1U2)
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                #32
                Kolego ja już sam nie wiem czy te węże są dobrze połączone.Tak naprawdę one są wszystkie takie same, nie ma tam kolorów a ogólnie włożone są dwie średnice wężyków.
                Niestety nie moge na internecie znaleźć żadnego konkretnego schematu. Możecie mnie poratować?

                ps. dzisiaj od rana próbowałem znaleźć mechanika który wymieni mi wężyki i załamałem ręce. tylko 1 na 4 mechaników podjął się wymiany z tym że nie dziś bo to przecież jak powiedział 2 godziny roboty (to jest żal) , pozostała reszta się wystraszyła mimo tego że tłumaczyłem im że to jest prosta sprawa która sam bym załatwił gdyby nie to że trzeba się dostać do turbawki i w tym jest największy kłopot. Porażka. Może polecicie mi kogoś w Rzeszowie kto nie zedrze ze mnie skóry a potrafi z sercem podejść do kwestii naprawy auta??
                "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                PRAWO MURPHY'EGO

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #33
                  Nic tylko współczuć, że macie w okolicy takich "fachowców" :!:

                  Jak wspomniałem wcześniej do oryginalnego zaworka idzie czerwony do muszli turbiny, a niebieski do siłownika turbiny (gruszka), pozostały do obudowy filtra powietrza. Wszystko oryginalnie jest oznaczone na kolorowo.



                  Roboty na 30 min z przerwą na kawę
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • marcooprodigy
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 248
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                    #34
                    Koledzy mam prośbę. Dzisiaj eliminując potencjalne uszkodzenia kolejnych elektronicznych urządzeń typu (czujniki i zaworki) natrafiłem na czujnik powietrza doładowanego tzw G72, na początku nie mogłem zdjąć z niego wtyczki więc wykręciłem go całkiem i wtedy dwoma rękami udało mi się go wyjąć. W środku wtyku tego czujnika pływał olej. Wyczyściłem go do zera, popryskałem sprayem na lepszy styk ale tak naprawdę nie wiem czy uszkodzenie tego czujnika ma jakieś znaczenie? czy może ono się objawiąc spadkiem mocy autka?? Odpiszcie prosżę.

                    ps. mam ostatnie dni kiedy sprawdzam ostatnie elementy, w sobotę moja turbina idzie na testy. Zobaczymy.
                    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                    PRAWO MURPHY'EGO

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #35
                      Musialbys powtorzyc logi...
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • marcooprodigy
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 248
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez przemik
                        Musialbys powtorzyc logi...
                        Witaj kolego. Logów narazie nie powtórze ponieważ ostatnio robiłem je sam mając laptopa przypiętego pasem bezp obok :-), strasznie ciężko jest to zrobić samemu bo jest to niebezpieczne. Logi powtórzę dopiero po mojej sobotniej wizycie w firmie od turbin. Bo być może jak się okaże że to wina turbo to nie będe więcej szukał na własną ręke.

                        Aha tak przy okazji wracając dzisiaj z pracy przed jazdą ściągnąłem wtyczkę z czujnika G72 i autko bardzo drętwo przyśpiesza. Więc to przeczyszczenie wtyku zapewne mogło deczko pomóc. Ciekawe czemu na forach rzadko wspominają o tym czujniku w przypadku gdy ktoś ma utratę mocy samochodu skoro po jego odpięciu samochód funkcjonuje byle jak. No nic to tylko takie moje przemyślenia...
                        "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                        PRAWO MURPHY'EGO

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #37
                          Zamieszczone przez marcooprodigy
                          Aha tak przy okazji wracając dzisiaj z pracy przed jazdą ściągnąłem wtyczkę z czujnika G72 i autko bardzo drętwo przyśpiesza
                          Zamieszczone przez marcooprodigy
                          Ciekawe czemu na forach rzadko wspominają o tym czujniku w przypadku gdy ktoś ma utratę mocy samochodu skoro po jego odpięciu samochód funkcjonuje byle jak
                          No to raczej normalny objaw... ECU nie widzi sygnału z czujnika i podstawia mape awaryjna doładowania.
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • marcooprodigy
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 248
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                            #38
                            Witam. Odzywam się po dłuższym czasie. Mój problem chyba już się wyjaśnił. Auto zaczęło wyrzucać błąd początku wtrysku, błąd regulacji 17656. Auto sprawdzili mi dokumentnie pod kątem turbiny, egr-u i wszystkich pozostałych czujników. W końcu ostatni mechanik dobrał się do regulacji pompy paliwa. Wyregulował mi kąt wtrysku i samochód odzyskał swój wigor. Narazie nie cieszę się na zapas. Potestuje go miesiąc i wtedy zobacze czy problem nie wróci. Pozdrawiam
                            "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                            PRAWO MURPHY'EGO

                            Komentarz

                            Pracuję...